Stormshield Premium Support
Jest to dodatkowa usługa zdalnego administrowania urządzeniem dla rozwiązań STORMSHIELD, realizowana przez certyfikowanych inżynierów STORMSHIELD posiadających wieloletnie doświadczenie w codziennej obsłudze tych urządzeń.
Stormshield Premium Support to:
- Gwarantowany czas reakcji na zgłoszenie – do 4 godzin od momentu jego otrzymania (w dni robocze od pn. do pt. w godz. 8:00 - 16:00),
- Pomoc techniczna świadczona wyłącznie przez certyfikowanych inżynierów STORMSHIELD,
- 3 pakiety godzin zdalnego administrowania Twoim urządzeniem STORMSHIELD, do wykorzystania w każdym miesiącu kalendarzowym w trakcie trwania umowy:
Zdalne administrowanie urządzeniem STORMSHIELD to m.in.:
- rekonfiguracja urządzenia,
- konfiguracja nowej funkcji urządzenia,
- rekonfiguracja już działającej funkcji urządzenia,
- rozwiązywanie problemów z działaniem sieci i urządzenia, leżących po stronie błędnej konfiguracji urządzenia,
- aktualizacja firmware.
Nadmiar służbowych obowiązków to zmora każdego administratora. Wybierz usługę STORMSHIELD PREMIUM SUPPORT i zleć nam zadania związane z obsługą swojego urządzenia STORMSHIELD!