Stormshield Premium Support

Zleć nam zadania związane z obsługą swojego urządzenia Stormshield!

Stormshield Premium Support

Jest to dodatkowa usługa zdalnego administrowania urządzeniem dla rozwiązań STORMSHIELD, realizowana przez certyfikowanych inżynierów STORMSHIELD posiadających wieloletnie doświadczenie w codziennej obsłudze tych urządzeń.

Stormshield Premium Support to:

  • Gwarantowany czas reakcji na zgłoszenie – do 4 godzin od momentu jego otrzymania (w dni robocze od pn. do pt. w godz. 8:00 - 16:00),
  • Pomoc techniczna świadczona wyłącznie przez certyfikowanych inżynierów STORMSHIELD,
  • 3 pakiety godzin zdalnego administrowania Twoim urządzeniem STORMSHIELD, do wykorzystania w każdym miesiącu kalendarzowym w trakcie trwania umowy:

Zdalne administrowanie urządzeniem STORMSHIELD to m.in.:

  • rekonfiguracja urządzenia,
  • konfiguracja nowej funkcji urządzenia,
  • rekonfiguracja już działającej funkcji urządzenia,
  • rozwiązywanie problemów z działaniem sieci i urządzenia, leżących po stronie błędnej konfiguracji urządzenia,
  • aktualizacja firmware.

Nadmiar służbowych obowiązków to zmora każdego administratora. Wybierz usługę STORMSHIELD PREMIUM SUPPORT i zleć nam zadania związane z obsługą swojego urządzenia STORMSHIELD!